Vratové těsnění je ochranné zařízení montované na vnější otvor překládací rampy. Slouží k ochraně zboží a zaměstnanců před povětrnostními vlivy, průvanem, výkyvy počasí a teplot během nakládky a vykládky vozidla, udržuje stálou vnitřní teplotu a tím významně šetří energetické náklady. U prodloužené verze je možný překlad zboží bez nakládací rampy.
Rozměry vratového těsnění jsou univerzální, lze je tudíž použít pro celé spektrum nákladních vozidel. Přední i zadní rám je tvořen pevnou ocelovou konstrukcí spojenou vzpěrami, které zajišťují stlačení při nepřesném najetí vozidla. Plachty jsou vyrobeny z vysoce odolného materiálu bránícímu roztržení či jinému poškození, zaručují kvalitu a dlouhou životnost výrobku. Odvod vody je zabezpečen snížením předního rámu o 50 mm. Čelní plachty jsou zajištěny pružnými úchyty, které udržují její stálou polohu. V dodávce zboží je kompletní vratové těsnění včetně spojovacího materiálu.
Chrání zboží před povětrnostními vlivy, brání průvanu a šetří energetické náklady
Stabilní konstrukce s folií odolnou proti roztržení. Límec je vhodný pro všechny velikosti nákladních automobilů.
Zadní a přední rámy jsou navzájem spojeny vodícími nebo nůžkovými profily. Obě varianty odolné proti škodám způsobeným nárazy při nepřesném najetí vozidla zajišťuje účinné utěsnění. Vodící profily mezi předním a zadním rámem jsou vybaveny bezpečnostními řetězy. Konstrukce s nůžkovými profily po každém nacouvání nákladního automobilu a jeho odjetí opět napíná boční obložení.
Trojstranný přední a zadní rám i spojovací vodící profily jsou vyrobeny ze žárově zinkovaných ocelových profilů. Gumové pásy jsou upevněny šroubovanými hliníkovými profily.
Čelní plachta: černé, modré a zelené provedení
Boční plachty: na každé straně čelní plachty bílý pruh pro najíždění
Boční plachta a čelní plachta: pryžový pás vyztužený dvouvrstvou nosnou tkaninou z polyesterových vláken silná cca 4mm. Plošná hmotnost 4,8 kg/m2. Teplotní rozsah -25° + 100°C
Obložení na stranách a nahoře: jednovrstvá, elastická nosná tkanina z polyesterových vláken, potažená na obou stranách PVC. Plošná hmotnost 620 g/m2.
Poznámka: součástí dodávky není kotvící materiál a v případě montáže na ISO-PUR panely není součástí dodávky vnitřní ocelový rám z profilů U 100.
Parametry jsou závislé na konkrétním řešení.
Typ JSL je plachtový těsnící límec. Představuje ideální řešení tam, kde se téměř nepřetržitě nakládá po celý den.
Vyrábí se v provedení na rampu i v provedení na vozovku. Rozměry vratového těsnění jsou univerzální a lze je tudíž použít pro celé spektrum nákladních vozidel. Tento límec je enormně odolný proti roztržení a oděru. Boční i čelní plachty jsou vyrobeny z polyesteru se speciální tkaninovou vložkou a listovými výztuhami v podobě pružných pásků. Vše je vysokofrekvenčně svařeno, což zaručuje těmto plachtám vysokou oděruvzdornost, velkou napínací sílu a odolnost proti jinému poškození. Můžete se tak spolehnout na kvalitu a dlouhou životnost výrobku. Odvod vody je zabezpečen snížením předního rámu o 50 mm. Límec je dodáván s nůžkovými či vodícími rameny. V dodávce zboží je kompletní vratové těsnění včetně spojovacího materiálu.
Nafukovací vratové těsnění je ochranné zařízení montované na vnější otvor překládací haly. Slouží k zabezpečení těsného komunikačního propojení mezi skladovými prostory, ložnou plochou nákladního vozidla a vratového otvoru budovy. Jedná se o nejúčinnější a nejvýhodnější těsnění špičkové kvality a dlouhé životnosti.
Tento typ doporučujeme především pro provozy manipulující se zbožím citlivým na změnu teplot, jako jsou chladírny, mrazírny apod.
Taktéž slouží k ochraně zboží a zaměstnanců před povětrnostními vlivy, průvanem, výkyvy počasí a teplot během nakládky a vykládky vozidla, udržuje stálou vnitřní teplotu a tím významně šetří energetické náklady.
Nafouknutím límcových polštářů, které se flexibilně přizpůsobí jakékoliv velkosti nákladního automobilu, kdy se prostor téměř hermeticky uzavře a tak vhodným způsobem brání pronikání teplot do vnitřního prostoru. Po skončení vykládky se vypnutím ventilátoru polštáře opět vyfouknou a nákladnímu automobilu tak umožní volný odjezd.
Ochranný prodloužený tunel je zařízení montované na vnější otvor překládací rampy. Tento speciální těsnící tunel je určen k nakládce a vykládce kontejnerů a je ručně rozkládán a stahován za pomoci bočního vedení po kolejnici.
Vyráběn je pouze v provedení na vozovku. Po přistavení kontejneru se zatáhne plachta, která vytvoří ochranný tunel nad kontejnerem. Překládka zboží pak probíhá v chráněném prostředí, bez ohledu na vnější povětrnostní podmínky. Po ukončení vykládky je ochranný tunel znovu stažen do výchozí polohy čímž umožňuje volné odstavení přepravního kontejneru. Boční plachta z vysoce odolného materiálu je vyráběna v síle 1 až 1,5 mm, čelní plachta je v síle 4 mm.
Vratové těsnění je ochranné zařízení montované na vnější otvor překládací rampy.
Vratový těsnící límec JPL/S představuje ideální řešení pro případ předsazené rampy, ale může být dodán i v provedení na vozovku. V obou případech jsou boční plachty vedeny pomocí kolejnice.
Slouží k zabezpečení těsného komunikačního propojení mezi skladovými prostory, ložnou plochou nákladního vozidla a vratového otvoru budovy. Vratové těsnění zaručuje maximální ochranu překládaného zboží tak i optimální pracovní podmínky. Zároveň zabraňuje úniku energie – vytápění či chlazení a udržuje tím stálou vnitřní teplotu. Umožňuje tak rychlou, šetrnou a hygienickou manipulaci se zbožím.